Vi mødtes sammen i gruppen for at redigere vores film færdig. Først prøvede vi i Windows movie maker... det skulle være et forholdvis simpel program at arbejde med, men næ nej det var det ikke p.g.a vores filmformat så istedet måtte vi prøve pinnacle, men det virkede heller ikke. Hvilket skabte lidt frustrationer i gruppen. Heldigvis kommer vi rigtig godt ud af det sammen i gruppe vest.
Min dag sluttede dog ret tidligt og måtte gå tidligt.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar