tirsdag den 15. november 2011

Linjefagsdokument fredag d. 28/10

Idag skulle vi rigtig hygge os i MKD, men inden hygge kunne begynde skulle der lige redigeres det sidste på de forskellige grupper's film.
Vores begyndte, at drille lidt og gik faktisk helt sort.... så vores film endte ikke med at blive vist. Den er stadig til gode!!!

Men vi så alle de andres film og det var ret sjovt at se hvad de havde fundet på.
Efter hver film skulle vi give ris/ros til gruppernes film.... Der skulle ikke være for meget forskeligt musik på da det kunne virke forvirrende... Så ved vi det! Vi er jo allesammen nybegynder eller ihvertfal de fleste af os og feedback kan man altid bruge...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar