Jeg fik lige en lille ide på vej hjem over knippelsbro hvor jeg kiggede ud over broen og nød den blå himmel og solens dejlige stråler. Jeg vil sætte dagen's foto ind nu hvor jeg nærmest tager billeder hver dag hvis jeg får øje på noget.
Her er et par stykker fra idag:




Ingen kommentarer:
Send en kommentar