søndag den 30. oktober 2011
The Cure
Den er så fin denne sang og musik video. SMUKT! Jeg elsker hele det eventyrlige The Cure univers
Happy Halloween!!!!
Igår var jeg til den mest fantastiske halloweenfest med alle mine dejlige tossede venner! Det var en yderst uhyggelig hyggelig nat med masser af horror,blod og sjov. Der er ikke noget bedre end at få lov at klæde sig ud!!! Happy Halloween til alle jer fra mig.... og god søndag
torsdag den 27. oktober 2011
Japanesemania!!!
Nu fik jeg lige lidt inspiration til et halloween kostume... De er jo for vilde... Det er så overdrevet grimt at det er fantastisk! Love it!!!!
Smuk musik
Jeg elsker det franske band Air og lige for tiden har jeg hevet deres gamle cd Talkie Walkie ud fra hyllen... Ta et lyt og nyd.
FX Photo studio App til Iphone
Og så får I lige en til App som jeg synes at fantastsik! Den hedder FX Photot studio og er helt gratis...der er hele 187 funktioner med cool effekter ligefra neon til vintage og du kan beskær. Ja prøv den hvis du har en iphone!
onsdag den 26. oktober 2011
Mine collager
Her er et par billeder af mine collager som jeg bruger min fritid på at lave. Elsker at sidde inde i min lejlighed og høre god musik mens jeg klipper og klister på livet løs i Marie's Collagefabrik.
Håber snart på at få en udstilling op at køre:)
Håber snart på at få en udstilling op at køre:)
histomaticlover
![]() |
| Arno aka bogiebjørnen |
![]() |
| Banengården tidlig morgen |
![]() |
| Cherry |
![]() |
| Distortion 2011 vesterbro |
![]() |
| Kagefetich |
![]() |
| Enghaveplads |
![]() |
| Westwood |
Elsker denne app som kan købes for på appstore for 12 kr. Jeg bruger den rigtig meget da den kan tage nogle super gode billeder med forskellige effekter. Køb den hvis du ikke allerede har den!!! :)
Abonner på:
Opslag (Atom)












































