søndag den 30. oktober 2011

The Cure

Den er så fin denne sang og musik video. SMUKT! Jeg elsker hele det eventyrlige The Cure univers

Happy Halloween!!!!













Igår var jeg til den mest fantastiske halloweenfest med alle mine dejlige tossede venner! Det var en yderst uhyggelig hyggelig nat med masser af horror,blod og sjov. Der er ikke noget bedre end at få lov at klæde sig ud!!! Happy Halloween til alle jer fra mig.... og god søndag

torsdag den 27. oktober 2011

Collage By Me






Her er lidt mere af min kunst jeg laver. Ta et kig. KYS

Japanesemania!!!







Nu fik jeg lige lidt inspiration til et halloween kostume... De er jo for vilde... Det er så overdrevet grimt at det er fantastisk! Love it!!!!

Smuk musik

Jeg elsker det franske band Air og lige for tiden har jeg hevet deres gamle cd Talkie Walkie ud fra hyllen... Ta et lyt og nyd.

FX Photo studio App til Iphone

Og så får I lige en til App som jeg synes at fantastsik! Den hedder FX Photot studio og er helt gratis...der er hele 187 funktioner med cool effekter ligefra neon til vintage og du kan beskær. Ja prøv den hvis du har en iphone!



onsdag den 26. oktober 2011

Mine collager

Her er et par billeder af mine collager som jeg bruger min fritid på at lave. Elsker at sidde inde i min lejlighed og høre god musik mens jeg klipper og klister på livet løs i Marie's Collagefabrik.
Håber snart på at få en udstilling op at køre:)

histomaticlover

Arno aka bogiebjørnen

Banengården tidlig morgen

Cherry

Distortion 2011 vesterbro

Kagefetich

Enghaveplads

Westwood
Her er et lille udpluk af mine histomaticbilleder som jeg har taget med min elsket iphone...
Elsker denne app som kan købes for på appstore for 12 kr. Jeg bruger den rigtig meget da den kan tage nogle super gode billeder med forskellige effekter. Køb den hvis du ikke allerede har den!!! :)