mandag den 14. november 2011

Linjefagsdokument Animation d 14/11 2011

Idag er vi begyndt at redigere vores mini animation/stop motion film.
Vi startede først med att bruge windows movie maker, men den redigerede i rigtig dårlig kvalitet og fik vores film til at hakke... Så prøvede vi pinnacle studio ultimate so vi har brugt før da vi skulle redigere på vores film. Pinnacle var lidt langsom, men det var det redigeringsprogram der fungerede bedst til vores animations/stopmotion film.

Da vi blev færdig med at redigere begyndte vi at optage lyde til animationen... der brugte vi en dikatfon,hvor jeg har lagt stemmer til alle figurende. Det var sjovt, men det er altid en smule grænseoverskridende at skulle høre sig selv og lave forskellige stemmer, men jeg er nu ret god til det synes min gruppe. Så har jeg prøvt det!
Bagefter gik vi igang med at få stemmerne til at passe til de forskellige klip og mund bevægelserne på vores figure... det var ikke lige så nemt i starten, men efter lidt fik vi det til at passe sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar