I MKD idag skulle vi lavede vores computerspil færdig i mediator... sidste gang fik jeg ikke prøvet at sidde ved computeren da vi var 4 i gruppen og det kniber lidt med pladsen, så i dag skulle jeg prøve at sidde ved computeren og med musen i hånden. Det gik ikke så hurtigt, men jeg fik da prøvet det ad. Mediator drillede os lidt idag og det kræver en vis potion af tålmodighed at arbejde med det program.
Men vi fik computerspillet i kassen og vi synes selv det blev godt nk, der var da selvfølgelig noget vi gerne vil have haft finpudset, men der var ikke så meget tid da vi skulle fremlægge vores spil for holdet.
Da alle var blevet færdig med deres spil skulle vi fremvise dem. De blev vist på storskærm inde i klassen. Der var nogle ret gode computerspil.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar