Marie in wonderland
Om mig
Marie
Vis hele min profil
torsdag den 27. oktober 2011
Smuk musik
Jeg elsker det franske band Air og lige for tiden har jeg hevet deres gamle cd Talkie Walkie ud fra hyllen... Ta et lyt og nyd.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar