torsdag den 27. oktober 2011

Smuk musik

Jeg elsker det franske band Air og lige for tiden har jeg hevet deres gamle cd Talkie Walkie ud fra hyllen... Ta et lyt og nyd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar